Epic management fail??

Assalammualaikum. =]


Esok test EKT241, sempat pula mengupdate belog. Memang perlu diketuk budak ni, sudah la skip class EE,EM and tutor CS. *thanks to the trio, even fail for ee.* Tuang lecture la kiranya. Kalau CS pnya tutor tu, siapa suruh bagitau last minute. Confirm2 la kami tak p. Orang yang text saya ada tutor pun tak datang kelas tu, hah~~ lagi la saya. Ada juga bagitau orang lain, pn dia x datang kelas. OoooOOOOoo... Ku ingat orang-orang dalam kelas ni agak skema-skema... Hehehe... Datang lab pun, hanya datang dan blah... Biarpun baru faham.

Apa-apa pun, terguris hatiku, tau lah, this is an epic management fail. Tapi kalau kita semua tinggal di Kg. Wai, bila-bila masa pun no hal. Tengah malam pukul 12, kalau ada yang sanggup, saya on ja... Tapi ni, sepuluh tinggal Kg Wai, 13 tinggal Wang Ulu, siapa larat buat hari ahad. Dorang sanggup datang Kg Wai meh? Abang ku sayang, kami pun ada lab malam tu. Nasiblah kami dah free time tu. Datang la ye korang... Tapi kalau tak datang pun, tak ada paksaan... it just something, erk!!!! ok fine... pas ni saya makan hati berulamkan jantung bersambalkan otak. Hahaha... Saja je, i'm not like some stupid rascal... Tapi kalau ada apa-apa, jangan panggil ak nak handle korang lagi...

Yalah, saya ni kan fake maknae idah... hahaha... takkan saya suka-suka hati suruh korang datang, malam esokkan ada test, EKT241 lagi. Subject yang semua orang anggap membunuh, eh korang ajal hidup orang ditangan Tuhan ok... Xda kena mengena ea? Hehehe... Korang datang la ea... Sedih eden... uwah!!!

Siapa datang esok, saya belanja! Nak? Kita makan angin okay, nganga mulut besar-besar di bawah aircond... *rindunya sama kamooo Eyelon...*

p.s :: Every reckons around me just make things worst

2 comments:

  1. ida....awat comment xkeluar kat blog arin?? ::(:(:(
    heehhehe

    ReplyDelete
  2. @arincat known issues katanya....dah hantar nnt tgu reply ok

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...