Cuti #8 : =)

Assalammualaikum... mood : ❤ (。◕‿◕。) ❤ 

Excited?! Sangat... for the first time, selepas beberapa tahun (ceh, macam lama), akhirnya, dapat berjumpa dengan geng CLASS OF 0307 yang menuntut ilmu di utara sini. Amboi hangpa semua noh,excited lebih... balik la... kami nga ada small gath be di sini. kamu ingat kamu ja? tidakkan~~ deh. sama bugiey, efei, kuri, gibong, kunu, n raihan (setakat yang saya kenallah)... sama izzat lagi. deh2. jeleskan budak kiut sama kami. ok, tidak sebab kamu lagi ramai. tapi meriah jua kan... nanti kamu p kfc, kita skype... adei, buruk bah perangai.

❤ (。◕‿◕。) ❤ ya, saya faham, hanya kita yang faham. ok. ingat-ingatkan, kfc tu milik public ok. biarpun atuk kentucky tersenyum melihat anda. ah~~ sangat rindu kamu semua... semua i meant it. 

terima kasih atas kesudian ini.




























ini biar jadi permulaan, nanti bila ada masa, kita buat gath semasa di perantauan. (tirip oversea bah. beh, oversea lah sangat merentasi laut china selatan seja) diam. tujuan utama adalah untuk menuntut ilmu. sila sentiasa ingat niat itu. 

❤ (。◕‿◕。) ❤ i can't wait. so now, need to do some clean up. hati sedang gembira, hujan sedang turun. ambillah peluang, doa insya Allah makbul semasa hujan. mudah-mudahan dimudahkan perjalanan esok. mereka yang membawa kereta, hati-hati ok. sayang kamu. sangat sayang... muah~muah~

ps :: bila kita berkorban, ikhlaskan hati. tidak kira apa pun, masa atau wang ringgit. maka, akan lapanglah dada kita. tidak wujud ukhwah itu, kalau yang itu juga tidak wujud. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...