test dan cuti

Assalammualaikum.

akhirnya fasa pemalas tanpa rasa bersalah selepas extra rajin sampai mahu muntah sudah tamat. bukan hiperbola dari mana-mana sekadar rasa yang baru hilang selepas kepala terhantuk dengan agak kuat di dinding semalam. tapi teruk, kelas opto skip juga. ah! angan-angan sungguh sem ni jadi budak rajin. tapi untuk kelas comp arch sudah hbis 3 jam untuk ponteng. ponteng lagi terimalah surat cinta pertama dari school. masalah...masalah...

ini dia contoh LAPANG SEBELUM SEMPIT

berhenti sebentar daripada menulis tentang final year project (fyp) sebab minggu depan cuti! yeah, saya balik rumah, insya Allah. let's pray, i'll be home safely. apa dia rasa yang timbul bila test adalah pada malam sebelum mahu balik? ah, indestructible spirit boleh hancur lebur. tapi semangat tahap merah tak ingat berkobar-kobar supaya belajar dan digest chapter yang saya lepaskan macam tu saja! ko tia percaya sudah. see, sampai blog pun meleret panjang balik sa tulis.

tiada benda apa pun yang mau ditulis, tapi nah sudah minum nescafe kaw, yang salah bajet masa mau buat sebenarnya. sampai besoklah tidak tidur ni, niat mau melawat library insya-Allah, kalau terasa perlu, pukul 8.30pagi ambil bas p Putra Pauh lah ni.

nice remainder; ilmu ALLAH itu umpama laut yang luas
insya ALLAH, dari ilmu itu akan lahirlah kefahaman

ps : mungkin tidak ada hujung minggu untuk minggu ini.



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...