happy belated birthday to me

Assalammualaikum. =) 

I was expecting a sudden dim light and happy birthday, but not the surprised white face mask. Relieved when Farah were able to take those assignment before it get wet too. If it did, I will seriously blown up. Oh, confirmlah saya siram semua orang juga, include orang yang tidak terlibat menempek face mask dan hair conditioner - semua yang berkomplot! Gembira sebenarnya, gembira bila ada orang ingat tentang kita. *ada orang tu lupa!!*

Thank you for those treat
Oh, the title sound real pathetic. Hahaha. Anyway, thank you for all those wishes and whines. =) Terima kasih kerana mendoakan kebaikan kepada saya dan semua orang. *ada whines sebab wish dia, why you just get 21!* Out of all, there is one wishes I received at 0130 *belum boleh tidur, assignment sangkut ditengah jalan* ;
Sering terdetik dihati saya. Kenapa orang happy bila sampai waktu birthday diorang sedangkan umur mereka semakin berkurangan. Adakah pertambahan umur mereka seiring dengan amalan yang mereka lakukan? Apa2 pun selamat menyambut hari lahir yang ke-21[...] Insya Allah.   
Hari itu saya rasa diingati orang-orang yang berada disekeliling saya, yang dekat dan jauh - itu mungkin sebab utama rasa riang. Peringatan untuk diri sendiri, tarikh kelahiran merupakan titik pertama kita menjadi insan dimuka bumi ini, yang mendekati ialah mati dan semakin besar tanggungjawab yang perlu dipikul.

Ya ALLAH, semakin jauh langkahku meniti usiaku, kupohon hidayah-MU. Moga dihari lahirku ini, kau berkatilah umurku ini dan izinkan aku dekat dengan redha-MU.  

ps :: there is one babe will hurt if she saw what blow the blue bird. Happy 22th to Nurfarhana Asyikin! =) 



4 comments:

  1. sy tertinggal cerita di twitter. anyway.. thanx for the birthday wish! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..blue bird bukan twitter... mmg la blue bird tu symbol twitter...
      tp yg ni novel

      Delete
  2. ui, saya yang mau pakai spek.. tapi x pandai rosak2 ni mata.. astaghfirullah, jangan rosak.. minta2 kenegi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. slh tmpt ko komen ni ella... xpa2..
      xmau sa rsak mata

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...