gagal lagi: bukan titik untuk berhenti

the quote: "despite the fact how fragile you're"

Huh! Biar ini keluhan terakhir, hopefully. Kalau tidak difikirkan duduk dihadapan lecturer, mungkin kepala sudah diatas meja, tekup dengan buku, nota confirm basah. Why?! Why?! Why?! Rasa teruk, pelat, pahit semua ada. Haniff kan pernah cakap, "Jangan terbang terlalu tinggi, kalau jatuh sakit." Betul, sangat sakit, expectation kali ini sangat tinggi, dan dush, macam N1 meletup 2 tahun lalu.    

Dreams - the place where I want to go. Now, if you ask me, how I'm doing, I will said I'm doing just fine. Then later, when I go out and sit down, but finally I need to face the truth. I would not lie, I know I can do it better and never stop.

now, can I survive here? 

a text from a friend yang terpaksa membalas mesej orang down waktu kelas tadi. "Yang kali ini mungkin mau bagitau ja tu, jangan overconfident. Peringatan untuk kamu, study betul-betul lepas ni. You recall what Nathaneal had said before isn't?" Tarik nafas panjang-panjang. "pasrah jak", pasrah sebab sudah berlaku. If I get 5 for this test, I will get 10 for the lab test and another flying colour.

Sambil buka buku IC, I'm gonna lied, "this subject is my passion." 

keputusan peperiksaan itu hasil pendidikan sekular, yang kita cari ilmu.

ps : i don't know, but these raindrops won't stop. now, now where I really did miss parents.. Mahu meraung puas-puas. 



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...