Assalammualaikum... =)

"bring it into life" 

Bangun, makan, tidur balik. Tidur watu siang dan bangun waktu malam. Memang sah budak yang sedang menulis ini merosakkan jam badan. Tiada kaitan dengan jet lag habaq kat hang sat. Tadi merajinkan diri untuk ikut sekali dorang Arin memeriahkan kenduri di Padang Besar, rumah mak angkat dia. - over pula kalau cakap melantak, tapi memang licin pinggan makan gulai itik. *eya, first time saya makan itik dan mungkin tidak akan lagi.

nadia, farah & arin - saya? who you think will snap the picture?
"Kak Arin, nanti petang sat mai p Gua Kelam." Maaf, tidak dapat ditunaikan, kan mak cakap adik demam~ Kami pun lupa, Gua Kelam tinggal beberapa kilometer dari sini.

ps : saya sebenarnya kehilangan kata-kata untuk menulis. terlalu banyak untuk ditulis tentang code of ethics, tentang ethical hacking and this whatever weather life. 



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...