Jangan dipetik petikan itu.

Tajuk post diperolehi daripada FB uncle Billy as his favorite quotes...

Sedar atau tidak, separuh cuti sudah berlalu, Mei, Jun... Sekarang sudah July. Cuti tinggal August, lepas tu kena balik... Where? Coolest part of hell? Tidaklah, zaman itu sudah berlalu, ayat yang sangat terkenal dari sir di matriculation Labuan suatu ketika itu... Remember? Any other favorite quotes? Happiness is nothingness without completeness.  

Dalam misery bila tiba-tiba menjadi stumbling block dalam satu keadaan. Terasa setiap kepingan hati berkecai jatuh dari skyscraper. Berusaha untuk tidak peduli, tapi semua akhirnya akan berada dalam vain. Bukan senang melarikan diri bila sesuatu yang bukan fizikal selalu bermain dalam kepala. Lagi menyakitkan apabila dalam masa yang singkat, sangat banyak kenangan untuk dikenang.

Sabarlah hati... 

ps :: terasa sangat teruk bila memperjudikan hati dan perasaan. bila dalam roulette tersebut, the small ball that spun around tidak pernah berhenti di nombor yang kita teka. atau risiko yang kita ambil untuk bermain Russian roulette akhirnya membunuh kita sendiri. boleh saya cuba?

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...