somebody tell me why

Cuti tinggal dalam beberapa minggu. Minggu ni penuh dengan program 3P, ingatkan macam buat masa internship hari tu, jadi pilihlah Xilinx IC-Design dan training untuk verilog HDL. Minggu lepas mungkin ok ja lagi, tapi minggu ni, macam sudah start kena rack kepala - sampai kalau tidak sarapan pagi akan bergetar-getar kelaparan di tengah hari. Itu hiperbola. 

Minggu lepas dan minggu sebelum exam, orang dalam rumah KKF @* tu semangat gila bercakap pasal kahwin, dan konfemlah saya pun bising. Tapi komitmen, tanggungjawab untuk fasa yang itu tidak larat saya fikir dalam-dalam. Jadi, apa pun yang keluar dari mulut - you be my william, i'll be your kate - konfem tipu. Sekadar mau buat mak cik gaurd sakit hati dengan bunyi gelak kuat-kuat.

Ada mesej dengan satu kak hari pasal satu benda yang sangat lucu. Entah, sudah bagitau orang lain pun tetap rasa benda yang saya rasa tu betul. Eih, teruknyala... Biarpun sudah kena bagitau, mustahil untuk jadi, kenapakah kau wahai hati berdebar-debar? Buat tia tau dan mari belajar semula pasal FSM. Tapi seriously, saya rasa macam tu... aih~

May ALLAH grant us true knowledge and the ability to practice it.

ps : nadia baca time sedang menulis... sebok je kau ye!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...