those fragile heart

Apa yang dia risaukan sebenarnya? Maaf saya tahu, kamu bukan span yang boleh menyerap sebarang nasihat sekarang. Tepu! Langsung tiada ruang untuk bendasing lain larut didalam. Tadi ambil bas 0915 pagi untuk ke Putra Pauh. Duduk disebelah seorang student, plug ear phone dalam telinga, entah dalam perjalanan playlist main lagu 4Tune - Just Let Go, sebelum tu skip lagu Toya - Moving On. Then, all the last night talk repeated it self.

the risk you take when take a heart - agony
Dua-dua lagu ni, pasal break up. That not what happen to you. What happen to you is a separation, you  people not declared break up. Tapi lagu ni ada ayat yang menarik, it better if we both let it go. Saya bukan maksudkan, ok you better break up. No, because I know you going to kill yourself - that the worst case scenario. Tapi, give it a rest, buatlah masa yang ada ini untuk memperbaiki diri sendiri. Macam Ika said last night, 'those who experience hard time before, may able to breath later.' in my word, "heartbreak make a person more mature doesn't it?"

Tahu tidak, bagi saya itu semua ujian untuk kamu, kawan. Kalau kamu sudah terasa seperti ini, apatah lagi saudari kita itu, dia lagi sedih, sedang dia yang menanggung sakit. Let what happened, happen. We'll wait, and give the best to our life. Kita langsung tidak boleh memutarkan masa, dan jangan cabul pula mulut tu kalau boleh biar sakit tu kena dengan kamu. Sihat itu nikmat Allah yang sangat besar tahu. 

- banyak lagi benda mu kena mikir. Am said. we couldn't agree no more.
- meh jadi budak library lagi. indeed, i miss those library and it moment!

ps : A friend wrote before from his precious too, kita akan berjumpa dalam keadaan yang lebih baik. Bersyukurlah bila berhadapan dengan ujian. ALLAH masih ingatkan kita.

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...