Thank You!

Assalammualaikum.

    Good luck, people! I know the exam fever is all around. Huh! Panas tu exceed 37⁰C. Kesiannya kita… Mungkin sebab system yang berorientasikan pointer exam, kita pun pulun lah untuk paper exam ni. Yalah, bukan senang mahu beraksi di atas meja. Lagi-lagi kalau konsep macam mana meja tu berdiri kita tidak faham. Ok fine, saya melalut ke laut sudah.
    Having fun masa siapkan report mini project microprocessor systems. Sangat banyak benda yang saya baru tahu time buat report. Selepas putus asa untuk meneruskan project ni, saya buat report, dan detect one by one kesalahan yang saya buat. Haish, apa punya teruk programming skills. Jadi lelucon bila sebenarnya saya cuma perlu terbalikkan dua intruction untuk dapatkan expected result.

Thanks kepada semua orang yang membantu terutamanya both of my lecturer, Sir Azman and Sir Shaiful Aziz atas segala ilmu, thanks sir. Mr. Azizi yang explain pasal keypad sebiji-sebiji dengan saya yang agak slow catch benda tu.

Am yang bagi idea untuk buat menu, Kak Faezah and Kak Azizah rasanya, adalah sorang lagi kakak communication yang selalu dengan Kak Faezah during lab session sebab share compare punya coding, that the main program OK.

Pun Yong Seng, si gentlemen yang sangat-sangat banyak menolong debug program. Dia siap bagi last LCD yang boleh pakai dengan saya and wait untill saya siap troubleshooting and even help me on that. Uhhh....sangat gentlemen. Asrul sebab bagi idea dimana patut letak error counter. Last coding untuk decrement C, seriously the last coding entered!

Ika, Vimal dan Herwan juga yang share dorang punya report. Fine, project kami semua lain-lain okay. Rasanya saya memang patut tulis salah satu halangan yang kami hadapi ialah kerosakkan dan ketiba-tibaan kehilangan development board. Nawal, yang bagi lukisan schematic untuk 8255 dan LCD. Hahaha, senang kerja time buat report. Budak-budak KKB63 yang sanggup tak tidur untuk temankan kami siapkan report. Yalah tu, tapi thanks. Kalau korang p tidur, report saya entah bila akan siap, takut ada yang menghendap di cermin.

Vijay, yang selalu terpaksa bagi pinjam pendrive, Kak Noi yang selalu suruh saya p lab, tapi saya lagi mau tidur. Sobri yang bagi idea untuk keypad tidak bouncing... Haish, sayangnya saya dengan kamu semua. Wow! Acknowledgement ni... THANK YOU...

OK, jum study exam Isnin ni kepada yang dah drop EM.

2 comments:

  1. acknowledgement ni masuk dalam report x?
    ngee..

    ReplyDelete
  2. @Nawal Atifah kalau masuk dalam report, 0 En Mamu bagi...hahaha...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...