Life : Sos Cili

Semua orang pandai, siapa ja yang mau mengaku bodoh.
Yang membezakan cuma usaha.
Tapi keputusannya bukan hak kita untuk tentukan.

Jadi, ya saya skema.
Proudly akan mengaku bila orang cakap saya budak baik.
But no, saya bukan innocent.
Setiap sisi saya ada titik hitam juga.
Darker than you.
Lagilah, saya bukan perfect, ada part yang saya anggap betul pada ketika itu dan sebenarnya salah kemudiannya. I make mistake here and there, before and after then regret it once, and re-do it. Damn

the rules of survival is unpredictable. the analysis paralysis often miss the great prize looking for healthy hazard.

mau balik rumah. mau minta ajar brothers how to play assassin creed. problem? i learned the hard way, silence kill.



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...