Jalan TAR dan WATSONS, Alamanda

Assalammualaikum... =)

Am I have a fun shopping for this coming raya festive? I am not going there to shop, just for experience. Kalau puasa rasa macam tidak puasa, adakah 1 Aidilfitri itu berupa kemenangan?

~ Pertama kalinya menjejakkan kaki di tanah Kuala Lumpur selain sekitar LCCT dan KLIA. Simply, meletakkan saya sebagai orang yang penakut sebenarnya... semua pun tahu ~

No picture! I almost faint!

KTM UKM to KL Sentral   - RM 3.30
KL Sentral to Masjid Jamek - RM 1.30?? (Erk.sorry, I don't remember as I'm not the one who bought the ticket! Check here - Your Public Transport Portal)
- I bought two blouses and tudung bawal plain for not more than RM 70! So, it this trip is not more than RM 100 -

But, that not what happen at Alamanda, Putrajaya. *I never like to watch movie at cinema, but I did go sometimes*

I want to buy this book since before, so yeah!! I have one. Scream!! *abah and sister might want the same book too* Any other books to kill my insomniac night?
kadang-kadang kita jadi tidak tahu siapa yang betul dan siapa yang salah...
cuma, adakah kita masih sekadar mengutuk apabila ada orang cuba menidakkan hak kita?

Then, Ika is looking for the hair mist. Good! It is the brand she looking for, but not exactly this product. Never mind, her word. There is a lot of people there, the counters are filled with queue!
can you guess how much?! I only owned the Oxy's face powder and the Rubix's Cube 
Huh! As I'm in the queue, so I had in my hand (please! Ma, I am good!)
- Lucido-L Hair Water Treatment x 1   - RM 16.91
- Sophie Monk Beauty BB Cream x 2  - RM 69.90
- Oxy's Face Powder x 1                     - RM 16.91        

After that, I was like "OMG!!" Paid with CIMB card ~~ Muka merah gila! Dalam dompet cuma ada RM 130++... Eh, bukan ada apa-apa pun, it just, terkejut! Serious terkejut!!

"Takpa, lepas ni muka cantik gila~~" Ayat menyenangkan hati. Selamat berpuasa semua!


p.s : Baru kurung kucing masuk dalam sangkar dia... Sorry!! Tapi nanti miaw tu melepaskan hajat dalam bilik ni lagi. Selalu suka mahu mengingatkan diri sendiri jangan menjadikan sesuatu yang halal itu haram.



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...