cuti #14 : dekat di hati

Di sini kita be'ngam'. Eya, disinilah kita kasi ngam balik tu hubungan yang termeterai sebaik jadi pelajar SEMEKAR. Saya Alumni SEMEKAR, Iena said, saya juga. Biarpun tidak habis SPM disekolah ini, tapi I move forward with the knowledge I gather from this school. 

Perfect untuk pengurusan. Minta maaf sangat untuk aktiviti. Silap kami di bahagian aktiviti, terutamanya saya. Macam dia cakap, pengurusan terbaik, tapi aktiviti paling worst. Tidak apa, saya ambil sebagai pengajaran. Thanks kepada semua orang yang back-up. Macam yang ahli kumpulan saya cakap, ya, saya akan berubah! Janganlah kamu jadi macam saya yang masuk telinga kanan, keluar telinga kiri.

=)
"Kita ada kawan. Kawan kita ramai. Dan kita tahu tanggungjawab kita untuk membawa kawan kita kepada kebaikan."

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...