Silently screaming to false hope

Bersedih untuk harapan yang palsu

Love is Ouch by 2NE1 to anyone! Wah, kali ni MP3 ku dipenuhi dengan lagu 2NE1, bertambah-tambah minat dengan 2NE1 selepas nampak fanvid untuk woodara dan daragon.

Nah, baru di pantai ni, belum sampai laut. Ok, pernah tidak kau rasa penuh dengan harapan sedangkan harapan yang kau dapat itu semua palsu? Selalu orang cakap masa tu, kau perasan. Damn, sakitnya hati. Mungkin selama ni hanya kau yang syok sendiri. Malunya, masa tu biarpun orang lain tidak tahu tapi kau mesti rasa mau cari plastik hitam besar, yang muat untuk kau.

Yalah, kau ingat dia text malam-malam buta sebab dia ingat dengan kau, entah-entah timed message. Ops! Terlepas satu. Atau pun, dia call kau pagi-pagi buta sebab mau kejutkan kau, rupanya tanya assignment sudah siap atau belum. Tapi, kau senyum juga. Fine yang ini memang perasan. Mungkin kau selalu rasa, pipi macam terbakar bila jumpa crush kau, jantung macam tertanggal dari bronchiole, lidah pun jadi macam bisu. Sebab masa tu kau sudah berada dalam crash world! 

Nanti lepas tu, bergosip di Murai.com atau Oh!Media *oopss...take care, sangat banyak hacker sekarang* rupa-rupanya deep crush kau tu sebenarnya sedang melihat orang lain, bukan kau pun. Saya gelak boleh? ha.ha.ha. Sila berhenti pada titik. Sedihnya, masa tu, kau sudah tidak tahu untuk buat apa, mahu sedih, tidak juga, sebab dia memang tidak pernah declare anything dengan kau, mahu gembira, damn! orang sedang bersedih. Tapi kau gelak juga. Senyum sendiri sebab terasa bodoh. 

Apa yang akan kau buat selepas tu? Sama ada kau akan menarik diri daripada apa yang kau rasa, atau kau akan pertahankan apa yang kau rasa sebab kau rasa dia memang kau punya. Hah? Apa kau ingat ini wholesale mart? Ikut kata hati, mungkin kau perlu tahu betapa Fatimah dan Ali memendam rasa sehingga akhirnya mereka disatukan atau mungkin juga kau perlu perhalusi apa yang kau rasa selama ini, adakah ia cinta atau sekadar rasa kagum yang datang secara tiba-tiba? Masa ni, betapa akal itu perlu dipagari dengan hati yang tenang.


Because of the false hope I received and saw, which I completely fall onto, i abandoned with this heart break lullaby and the agony i can't get over with. Huh! Stop making such fanvid or fanfic. It's hurt to know they are not meant to be. Hmmm~~ :\ Woodara! Daragon! Tabisan! I guess I only can enjoy the video and wait for the ending. [bla...bla...bla...]  

later, kena kemas rumah. : p

p.s :: i am WooDara shipper... i like IU too. But, my wild imagination just can draw the picture of the innocent Wooyoung and petite Sandara. Aigo. Oh, other sandara's fanboy pun sangat-sangat comel... ok, stop... mencuri idea buat link ke luar macam tu dari tubelawak. sorry, tapi ini supaya page ni tidak keberatan.

2 comments:

  1. me also love 2ne1 =)

    ReplyDelete
  2. hye wasaber :) sa folo ko suda :) dtg my blog okey :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...